به سایت گروه دندان پزشکی اُپال خوش آمدید!

زیبایی و ترمیمی

زیبایی و ترمیمی

انواع درمان های زیبایی که به منظور بهبود زیبایی ظاهر و لبخند افراد به کار می روند عبارتند از: سفید کردن دندان ها (Bleaching)، لمینیت سرامیکی (Ceramic Laminate)، و ونیر کامپوزیتی .(composite veneer)

انتخاب مناسب ترین درمان در هر فرد بسته به شرایط وی می تواند با فردی دیگر متفاوت باشد و تصمیم گیری در مورد نوع درمان باید پس از انجام معاینات لازم و بررسی تصاویر فرد صورت گیرد تا در طولانی مدت بهترین نتایج حاصل گردد.

سفید کردن دندان یا بلیچینگ روشی است که در آن با قراردهی مواد مخصوص روی دندان و سپس برداشت آن، رنگ دندان ها روشن تر میگردد. این درمان به دو صورت در منزل (Home Bleaching) و در مطب (Office Bleaching) قابل انجام است.

لمینیت (یا ونیر) سرامیکی و کامپوزیتی، دو درمان رایج جهت اصلاح فرم و رنگ دندان ها هستند. در این تکنیک ها، دندان فرد توسط پوسته نازک سرامیک و یا با استفاده از مواد کامپوزیتی، به رنگ و فرم ایده ال تغییر خواهد کرد. انتخاب بین این دو تکنین درمانی براساس شرایط فرد و میزان تغییر مورد نیاز خواهد بود.

ترمیم دندان هایی که دچار پوسیدگی هستند نیز باید در سریع ترین زمان ممکن و با مناسبترین تکنیک صورت گیرد. از آنجاییکه در بسیاری از مواقع پوسیدگی دندانی بدون هیچگونه علامتی اتفاق می افتد و افراد از وجود آن ناآگاه هستند، توصیه می شود هر 6 تا 12 ماه به دندانپزشک مراجعه و از نظر وجود پوسیدگی بررسی شوید. عدم درمان به موقع پوسیدگی منجر به پیشرفت آن و درگیری عصب دندان می شود که در چنین شرایطی درمان ریشه ضرورت پیدا خواهد کرد. جدیدترین تکنیک ترمیم دندان ها که در سطح بین المللی در حال انجام است و به عنوان دندانپزشکی بایومیمتیک  (Biomimetic Dentistry) شناخته می شود در مرکز تخصصی اُپال درحال انجام است.

گیلان، رشت

چهار راه گلسار، پل بوسار، ساختمان نادری، طبقه سوم

تلفن ثابت

013-3211-3679

روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه