به سایت گروه دندان پزشکی اُپال خوش آمدید!

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند

پروسه طراحی لبخند یا اصلاح طرح لبخند در مرکز دندانپزشکی اُپال با انجام معاینات داخل دهانی، تهیه فتوگرافی های لازم، و گرفتن قالب از وضعیت فعلی دندان های بیمار توسط دندانپزشک آغاز می گردد. پس از شنیدن درخواست و نظر بیمار در مورد فرم و رنگ و کلیت لبخند ایشان، ابتدا یک طراحی اولیه در نرم افزارهای مخصوص کامپیوتری صورت میگیرد و بیمار می تواند تصویر شبیه سازی شده خود را پس از انجام اصلاح طرح لبخند ملاحظه کرده و هرگونه تغییر و اصلاحی را که از نظر علمی و اصولی قابل انجام باشد، در جلسه مشاوره با دندانپزشک اعمال کند.

در مرحله بعدی، دندانپزشک طراحی کامپیوتری را به صورت موقت در داخل دهان بیمار اعمال میکند تا طرح جدید لبخند از هر لحاظ بررسی و تایید گردد.

سپس پروسه آماده سازی دندان ها و تراش حداقلی جهت قالبگیری انجام می گیرد. قالب تهیه شده به لابراتوار ارسال می گردد تا لمینیت های سرامیکی با جدیدترین تکنولوژی و استفاده از مرغوب ترین مواد مستحکم آماده گردند.

در جلسه بعدی، لمینیت ها در داخل دهان بررسی شده و در صورت ایده آل بودن، روی دندان ها سمنت می شوند.

جلسه انتهایی نیز اختصاص دارد به معاینه و بررسی لمینیت ها توسط متخصص بیماری های لثه از نظر سلامت شرایط لثه ای و در نهایت این پروسه در نهایت سلامت دندان ها و بافت های اطرافشان یعنی لثه ها، به اتمام خواهد رسید.

گیلان، رشت

چهار راه گلسار، پل بوسار، ساختمان نادری، طبقه سوم

تلفن ثابت

013-3211-3679

روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه